Kompendium Wiedzy o MM6 - QUESTS !


Największy serwis poświęcony
grze Might and Magic VI.
Kompendium Wiedzy !!!

Zadania (Quests)

Znajdują się tutaj wszystkie zadania, które pojawiają się w grze. Rozwiązania niektórych z nich są opisane przy przedstawieniu odpowiednich miejsc, do których umieściłem odpowiednie linki. Przy każdym zadaniu jest "Wskaźnik Trudności" wykonania w skali do 1 do 5(WT). Ponadto, jak już zapewne wszyscy zauważyli, niektórych terminów nie tłumaczę, zostawiam w oryginale. Wiadomo przecież, dlaczego.   :))

  1. Przynieś Sulman's Letter do regenta Wilbur Humprey w Castle Ironfist.
    • Uwaga: Zaczynasz grę tym questem, tak też go posiadasz.
    • Nagroda: 5000gp.
      WT=1
  2. Znajdź kombinację-klucz do drzwi lochów Goblinwatch i powróć do Town Hall w New Sorpigal.
    • Nagroda: 2000gp.
      WT=1
  3. Odzyskać kandelabr z Abandoned Temple dla Andover Potbello w New Sorpigal.
    • Nagroda: 1000gp.
      WT=1
  4. Zabić królową pająków (Queen of the Spiders) w Abandoned Temple i wrócić z jej sercem do Buford T. Allman w New Sorpigal.
    • Nagroda: 1000gp.
      WT=1
  5. Uratuj Sharry z kryjówki gildy "Shadow Guild" i wróć z nią do Frank Fairchild w New Sorpigal.
    • Nagroda: 2000gp.
      WT=1
  6. Rescue Angela from the Abandoned Temple i wróć do Voilet Dawson w New Sorpigal.
    • Nagroda: 10 food (żywności).
      WT=1
  7. Zdobądź Chime of Harmony ze świątyni Temple of Baa i wróć do City Hall w New Sorpigal.
    • Nagroda: 5000gp.
      WT=1
  8. Odzyskaj The Harp z Dragoon's Caverns na południe od Castle Ironfist i wróć do Andrew Besper w Castle Ironfist.
    • Nagroda: 5000gp.
      WT=1
  9. Zabawa z Nicolai.
    • Uwaga: Podczas odpoczynku (poza INN), Nicolai zostanie porwana i w ten sposób otrzymasz quest: Znajdź i zwróć Nicolai do Castle Ironfist. Odtąd nie możesz odwiedzać zamku z powodu twojego zagrożenia, dopóki nie zwrócisz Nicolai.
    • Wskazówka: Nicolai znajdziesz w Circus (cyrku). Idź do cyrku w Bootleg Bay do głównego namiotu i powiedz Nicolai aby wróciła do domu, a ona pójdzie za tobą.
    • Nagroda: Nic.
      WT=1
  10. Uratuj Damsel i wróc z nią do Wilbura Humphrey'a w Castle Ironfist.
    • Uzupełnie: Damsel jest w Silver Helm Outpost.
    • Nagroda: "Paladyni" zostają awansowani na "Crusadera".
      WT=2
  11. Znajdź tarczę Lorda Kilburna (Lord Kilburn's Shield) i wróć do Wilbura Humphrey'a w Castle Ironfist, aby zdać mu relację.
    • Tarcza znajduje się w skrzyni na południe Blackshire.
    • Nagroda: 5000gp i Nicholai da ci poparcie w Radzie (Council).
      WT=3
  12. Znajdź i zwróć Hourglass of Time do Lorda Alberta Newtona w Mist.
    • Hourglass znajduje się w Gharik's Forge.
    • Nagroda: Poparcie Alberta Newtona w Radzie (Council).
      WT=3
  13. Napij się z fontanny Magii (Fountain of Magic) i wróć do Lorda Alberta Newtona w Mist.
    • Wskazówka: Fontanna znajduję się w Bootleg Bay.
    • Nagroda: "Sorcerers" zostają awansowani na "Mages".
      WT=1
  14. Odwiedź Silver Helm Outpost blisko Mist i wróć z dowodem na korupcję policji Mist.
    • Nagroda: 3000gp.
      WT=2
  15. Zniszcz kryształ w Temple of the Fist i wróć do Winston Schezar.
    • Nagroda: 3000gp.
      WT=1
  16. Zniszcz Devil's Outpost i wróć do Lorda Osric Temper w Castle Temper.
    • Nagroda: Lord Osric Temper da ci poparcie w Radzie (Council).
      WT=3
  17. Wziąć Knight's Nomination od Chadwicka i wrócić do Lorda Osrica w Castle Temper.
    • Wskazówka: Chadwick znajduje się w zajeździe (Inn) na Pn-Zachodzie Free Haven.
    • Nagroda: "Knights" zostają awansowani na "Cavaleers".
      WT=2
  18. Znajdź zagubiony artefakt w Dragoons' Keep w pobliżu Castle Temper i zwróć go Zoltan Phelps w Free Haven.
    • Nagroda: 30000gp i "Mordred".
      WT=3
  19. Uratuj Sherell z rąk kanibali na wyspie, na wschód od Free Haven i wróć z nią do Carlo Tormini w Free Haven.
      WT=1
  20. Odzyskać Ethric's Skull z jego Grobu na zachód od Free Haven dla Gabriela Cartmana w Free Haven.
    • Nagroda: 7500gp.
      WT=3
  21. Pokonaj Warlords (Czarodzieji) i przynieś dowód do Osric Temper.
      WT=3
  22. Odzyskaj Crystal of Terrax i wróć do Lorda Alberta Newtona.
    • Wskazówka: "The Crystal" można znaleźć w Corlagan's Estate.
    • Nagroda: "Wizards" zostają awansowani na "Archmages".
      WT=3
  23. Zabij Longfang Witherdale w w jego jaskini w pobliżu Castle Darkmoor i wróć do Wilbur Humphrey w Castle Ironfist.
    • Nagroda: "Cursaders" zostają awansowani na "Heroes".
      WT=3
  24. Znajdź i zniszcz Book of Liches w Castle Darkmoor i wróć do Terry Ross w Darkmoor Village.
    • Nagroda: 5000gp.
      WT=3
  25. Zabij Snergle w Snergle's Caverns i wróć z jego toporem do Avinril Smythers w Haunt Tavern in the Mire of the Damned.
    • Wskazówka: Zanim dostaniesz Snergle musisz zdobyć klucz do jego pokoju z Snergle's Iron Mines.
    • Nagroda: Anvinril Smythers nauczy cię Mastery in the Axe.
      WT=3
  26. Zatrudnij kamieniarza(Stonecutter) i cieślę (Carpenter), przyprowadź ich do Temple Stone w Free Haven, aby naprawili świątynię a następnie wróć do Lorda Anthony Stone'a w Castle Stone.
    • Wskazówka: Po prostu znajdź dwóch NPC, których profesją jest kamieniarz i cieśla i zaproponuj im przyłączenie do swojej drużyny. Potem pójdź do świątyni.
    • Nagroda: "Clerics" zostają awansowani na "Priests".
      WT=2
  27. Złap księcia złodzieji (Prince of Thieves) i przyprowadź go do Lorda Anthony Stone w Castle Stone.
    • Wskazówka: Książę przypuszczalnie będzie w Shadow Guild, lecz ucieknie do Free Haven Sewers.
    • Nagroda: 10000gp, i Lord Stone da tobie poparcie w Radzie (Council).
      WT=2
  28. Ustal cenę wszystkich dziewięciu stadnin w królestwie i wróć do Lady Fleise w Silver Cove.
      WT=2
  29. Odwiedź Altar of the Sun w Circle of Stones na północ od Silver Cove w zrównanie dnia z nocą lub w przesilenie dnia z nocą.
    • Wskazówka: Cztery daty, które umożliwią ci ukończenie tego zadania to: 20 Marca (March 20 th), 21 czerwca (June 21st), 23 września (September 23rd), i 21 grudnia (December 21st).
    • Nagroda: "Druids" zostają awansowani na "Grand Druids".
      WT=2
  30. Stłucz ołtarz w Monolith na zachód od Silver Cove i wróć do Eleanor Vanderbilt w Silver Cove.
    • Nagroda: 3000gp
      WT=3
  31. Odwiedź Ołtarz Księżyca (Altar of the Moon) w Temple of the Moon o północy i pełni księżyca.
    • Nagroda: "Grand Druids" zostają awansowani na "Arch Druids".
      WT=3
  32. Weź Sakralny Kielich (Sacred Chalice) od monków (Monks) w ich świątyni-wyspie, na wschód od Free Haven, zwróć je do Temple Stone w Free Haven, a potem wróć do Lorda Stone'a w Castle Stone.
    • Wskazówka: Kielich znajduję się w Temple of the Sun.
    • Nagroda: "Priests" zostają awansowani na "High Priests"
      WT=3
  33. Koniec zimy, Lord Stromgard w Castle Stromgard i wracasz do niego z dobrymi wiadomościami.
    • Wskazówka: Odwiedź Hermit's Hut w Kriegspire.
    • Nagroda: Lord Stromgard da ci poparcie w Radzie (Council).
      WT=2
  34. Odzyskaj klucz do Smoczych Wież (Dragon Towers) z Icewind Keep na południe od White Cap i przynieś go do Lorda Stromgarda w Castle Stromgard.
    • Nagroda: "Archers" zostają awansowani na "Battle Mages".
      WT=4
  35. Wyzeruj wszystkie Wieże Smocze (Dragon Towers) w każdym z miast i wróć do Lorda Stromgarda w Castle Stromgald.
      WT=2
  36. Uwolnij Emmanuala z Temple of the Snake w pobliżu Blackshire i zwróć go Joanne Cravitz w Blackshire.
    • Nagroda: 500gp.
      WT=3
  37. Zniszcz wilkołaczy ołtarz (werewolf's altar) w Lair of the Wolf i powróć do Marii Trepan w Blackshire.
    • Nagroda: 4000gp.
      WT=3
  38. Umieść statuetki w Sweet Water, Kriegspire, Dragonsands, Mire of the Damned, i Bootleg Bay i wróć do Twillen w Blackshire.
    • Wskazówka: Każdą statuetkę zanieś na piedestał, który zawiera kwadratową siatkę. Statuetki, które ci dał Twillen nie pasują; wbrew temu co powiedział, Orzeł (Eagle) przeniósł się do Mire of the Damned,Smok (Dragon) do Bootleg Bay, Niedźwiedź (Bear) do Kriegspire, "???" do Sweet Water, i Wilk (Wolf) do Dragonsands.
    • Nagroda: Skrzynia z losowo wybranymi przedmiotami.
      WT=3
  39. Znajdź Pearl of Putrescence w Lair of the Wolf i przynieś ją duchowi (Ghost of Balthazar znajdującemu się także w Lair of the Wolf.
    • Nagroda: Nic
      WT=4
  40. Odzyskaj Jewelled Egg z Castle Kriegspire i zwróć je Emil Lime w Kriegspire Village.
    • Nagroda: 5000gp.
      WT=4
  41. Znajdź lekarstwo dla Slicker Silvertongue w Superior Temple of Baa na wschód od Castle Kriegspire i wróć do Wilbura Humphrey'a z dobrymi nowinami.
    • Wskazówka: Dzięki temu zadaniu odkryjesz, że Slicker jest zdrajcą (Traitor) przeciw Wilbur Humphrey. Możesz znaleźć dowód na to w Superior Temple.
    • Nagroda: Otrzymanie questu 42.
      WT=4
  42. Przynieś list ukazujący detale zdrady Silvertongue przeciw Wysokiej Radzie (High Council) w Free Haven.
    • Ngroda: Silvertongue opuści Radę (Council). Możesz odwiedzić Oracle jeśli masz już poparcie u pięciu innych Lordów.
    • A także: Jeśli powrócisz do zamku Castle Ironfist, Humphrey użyczy ci Królewskiego jachtu (Royal Yacht).
      WT=4
  43. Znajdź Memory Crystal Alpha w Supreme Temple of Baa i osadź go module ołtarza w Oracle poniżej Free Haven.
    • Nagroda: 100,000xp (doświaczenia). Także, jeden z czterech questów wymaganych aby przbudzić Oracle.
      WT=4
  44. Znajdź Memory Crystal Beta w Castle Kriegspire i osadź go w module ołtarza w Oracle poniżej Free Haven.
    • Wskazówka: Crystal Beta jest aktualnie w Castle Alamos.
    • Nagroda: 100,000xp (doświaczenia). Także, jeden z czterech questów wymaganych aby przbudzić Oracle.
      WT=4
  45. Znajdź Memory Crystal Delta w Castle Darkmoor i osadź go w module oltarza w Oracle poniżej Free Haven.
    • Nagroda: 100,000xp (doświaczenia). Także, jeden z czterech questów wymaganych aby przbudzić Oracle.
      WT=4
  46. Znajdź Memory Crystal Epsilon w Castle Alamos iosadź go w module ołtarza w Oracle poniżej Free Haven.
    • Wskazówka: Crystal Epsilon jest aktualnie w Castle Kriegspire.
    • Nagroda: 100,000xp (doświaczenia). Także, jeden z czterech questów wymaganych aby przbudzić Oracle.
      WT=4
  47. Przegoń strażników przy drzwiach Hall of the Fire Lord i wróć do Lord of Fire, także w Hall of the Fire Lord.
    • Nagroda: Reputacja i doświadczenie.
      WT=4
  48. Odzyskaj Control Cube z grobu Tomb of VARN w Dragonsand i wróć do Oracle pod High Council.
      WT=5
  49. Uzyskać starożytną magię (Ancient Magic) od Archibalda w królewskiej bibliotece (Royal Library w Castle Ironfist
    • Wskazówka: Zrób quest 50 i potem odwiedź bibliotekę na szczycie zamku.
    • Nagroda: Otrzymasz Ritual of the Void.
      WT=5
  50. Znajdź trzecie oko (Third Eye) i przynieś je księciu Nicolai w Castle Ironfist.
    • Wskazówka: Oko znajduje się w studni na PN-Zachód od Castle Ironfist..
    • Nagroda: Otrzymasz Tanir's Bell, którego używając uwolnisz Archibalda.
      WT=5
 

Te strony najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768 i w trybie Hi-Color za pomocą programu Internet Explorer 4.0 lub nowszego
Strona kodowa - iso-8859-2.
TA STRONA BYŁA ODWIEDZANA

RAZY OD 14 CZERWCA 1998

Ta strona znajduje się na serwerze bezpłatnych kont i stron OptimusNet http://friko.onet.pl/